مرغ سعادت

گاهنوشت های ع.م.م

مرغ سعادت

گاهنوشت های ع.م.م

مسجد حائری ایلام !

این اواخر دیگه به احمدی نژاد بد نمی گفتم چرا که دیگه سوخته بود! طرفدارای سینه چاکشم دیگه منتقدش شده بودن همونایی که که سالهای 88 و 89 یقه براش می دریدن !

زمستان 89 درست یکسال بعد از وقایع سال 88 سخت بود دوباره اصلاح طلبان به صحنه بیایند و رأی بدهند  ما هم که دکتر داریوش قنبری کاندیدای مجلس بود و اگه اصلاح طلب ها نمی آمدند و رأی نمی دادن تو همون مرحله اول شکستش حتمی بود!

چرا که رأی ایلی و قبیله ای کافی نبود و قطعاً بایستی اصلاح طلبان حوزه شمالی استان احساس ضرورت می کردن !

باید آنقدر ترغیب و  تهییج می شدند تا دوباره دل و دماغ حضور پیدا می کردند ! خیلی ها هم هنوز به شمارش رأی واقعیشون شک داشتند !

یه جورایی باید خود زنی می شد مخصوصاً در آن روزهای بی هوا !


قسمت اول بیشتر مربوط است به شعری در رثای سه نوجوانی که باشنیدن پیروزی کاندیدای مورد علاقه شان برای شادمانی به خیابان آمدند اما در جلوی درب فرمانداری ایوان به ضرب گلوله جان عزیزشان را از دست دادند

دانلود : مسجد حائری  زمستان 89 قسمت (1)        



قسمت دوم هم بیشتر به سخنی اشارت دارد که احمدی نژاد بعد از آنکه در سفر دوم استانی شان مورد استقبال سرد مردم ایلام واقع شد و در نطقش در سیمای ایلام و شبکه 1سراسری گفت می توان به هر خانواده ایلامی چند گوسفند رو داد که بعنوان سرمایه و یک شغل درآمد زا بتوانند با آن امرار معاش کنند !!!!!!

 دانلود: مسجد حائری زمستان 89 قسمت  (2)



پ ن : ایمان عزیز گلگی کرده بود که بدقولی کردین و فایل مسجد رو نذاشتین! خواستم بگم که

به خدا بدقولی نکردم فایلش از 50 مگابایت بیشتر بود پیکو فایل هم تا 50 مگابایت رو آپلود میکنه این بود که بردمشون ضمن فشرده کردنشون و بریدن بخش هایی از آن در دو قسمت 1 و 2 قرارش دادم تا جدا جدا بشه دانلودشون کرد