مرغ سعادت

گاهنوشت های ع.م.م

مرغ سعادت

گاهنوشت های ع.م.م

دیدار با خاتمی !!

 2علی محمدمحمدی(دیدارباخاتمی)-زمستان87

 از چپ به راست:دوتن از استانداران دوره اصلاحات استان ایلام ( زاهدی و زمانی قمی) ، من ، استاندار سابق کردستان ، خاتمی ، محمدحسین رشیدی فرزند یکی از اصلاح طلبان ایوان  

 

چهار سال پیش ( دی ماه 87 ) بعد از اینکه نوبت به نخبگان و مسئولان دوران اصلاحات استان ایلام رسید تا در دیدار با سید محمد خاتمی از او برای حضور در دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند من هم که نه مسئول بودم و نه نخبه !! و بقول خودم میوگ !! بودم در آن جلسه حضور یافتم قبلا بهم گفته بودند که از بین تو و عبدالجبار کاکایی و بهروز یاسمی یک نفرتون شعر بخونه و چون مشکلات بعدی بهراه داشت قرعه به نام من شد !! ( اگه قرعه کشی بانک کشاورزی بود یقیناً غیر از من بود !!) در آن دیدار شعرِ من با استقبال عجیب خاتمی مواجه شد و حتی بیت پایانی شعر که کُردی بود را بدون اینکه کسی برایش ترجمه کند برای حضار به فارسی برگرداند!! و از من خواست تا به دفترش در طبقه ی بالا بروم و عکسی به یادگار یگیریم !! ( نمردیم و با مسئولی بالاتر از مدیر مدرسه هم عکس گرفتیم !!) البته قبلا و در سال 80 وقتی در 2 مهر آن سال خاتمی به ایوان آمد در دیدار عمومی با مردم ، من مجری برنامه بودم و جمعیتی را از آن بالا دیدم که دیگر هیچگاه و برای هیچکس ندیدم !! 

علی محمدمحمدی(دیدارباخاتمی)-زمستان87

از چپ به راست :زاهدی استاندار اسبق ایلام، من ، استاندار کردستان ، خاتمی و محمدحسین رشیدی فرزند یکی از اصلاح طلبان ایوان

   دانلود شعر علی محمد محمدی (دیدار با خاتمی دی ماه 87)