مرغ سعادت

گاهنوشت های ع.م.م

مرغ سعادت

گاهنوشت های ع.م.م

نامه یک دوست طرفدار احمدی نژاد به من !

نامه یک دوست طرفدار احمدی نژاد به من !

سلام اقای محمدی خوبین؟

یه چیزی بگم دروره آقای احمدی نژد داره تموم میشه ولی اگه عده ای میذاشتن کاری میکرد الان ایران گلستان بود
اما بعضی ها از مسائل خبر ندارن و همه چیزو به پای ایشان میگذارند.

بگذارید یک مثال بزنم شما هم که دبیر هستید خداوکیلی قضاوت کنید
فرض کنید شما رو به مدرسه ای انتقال بدن که از مدیر و معاون و سایر دبیران گرایش مخالف شما باشن و به شما حسادت کنند و از ترس اینکه شما دبیر نمونه بشید و گزارش تخلفات این مجموعه را بدهید با شما دست به مخالفت و دشمنی بزنند و در این بین شاگردان شما را نیز یا با تهدید یا توسط پاداش همراه خود کنند
شما همچون دبیری فرهیخته و دلسوز مشغول تدریس و آموزش دادن هستید سروقت میایید تا اخرکلاس مشغول تدریس هستید حتی رایگان کلاس تقویتی میگذارید با شاگردان وبقیه دبران مهربان و خوب هستید.
اما براساس توطئه یا همون فتنه به یکباره با یک نقشه سوری دانش اموزان به مدیر بگویند که شما دبر خوبی نیستید شما تدریس نمیکنید به شاگردان اموزه های نادرست و غلط میدهید دراین لحظه مدیر نیز که همه نقشه هازیر سرخودش است شمارا بی کفایت دانسته و بقولی گزارش میکند به بالا و مقدمات عزل شما را فراهم میکند(دراین بین شما هیچگونه نمیتوانید ثابت کنید که اصل جریان چیست،مگراینکه مثل گمنامان یه میکروفن و دوربین همراه حوتون داشته باشید)
نمیدونم چقد نظرم واضح بود بهرحال العاقل به اشاره
ناگفته نماند هیچ کس بدون نقص نیست حتی اگر یک دبیر با مشخصات فوق باشد کامل واقعی خداست وآن کس که خود خواسته ولا غیر
از اینکه پرحرفی کردم عذر خواهی میکنم.

                                                  یک احمدی نژادی

                                                    پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1392 ساعت 01:40
...................................................................................................................................
پاسخ من به این دوست نازنین
 
سلام دوست عزیز
خیلی خوش اومدین
 اینجارو
رونق بخشیدین و از ته دل میگویم که
به خودتون متعلقه   !
سعی میکنم مختصر و در حد وسع و بضاعت کمم پاسخ دهم :

الان دیگه مردانگی و مروت را در این نمی بینم که به احمدی نژاد بتازم چرا که ضعیف کشی زیبنده ی هیچ انسان آزاده ای نیست !
او به اندازه کافی مورد تاخت و تاز دوستان سینه چاک 4 سال پیشش قرار گرفته ! من زمستان سال 87 از ایشان انتقاد کردم که همه ی یپیش بینی هایم درست در آمد از بنزین 600ی که من گفتم تازه 700  اشد و بزودی 1000ی خواهد شد  !!!
تا گوجه و مرغ و انرژی هسته ای و ... همان هایی شدند که عقل ناقص من سروده بودشان و در همین وبلاگ موجود است !!
این رییس جمهور محبوب جنابعالی قادر نبود مملکت را گلستان کند !! همانطور که وقتی شهردار تهران بود آنجا را نساخت و بیشتر دنبال دادنِ توپ و وسایل ورزشی به مناطق جنوب شهر بود و اعطای وام ازدواج به آنها بود !!! تا اینکه پل و زیر گذر و روگذر برای معضل ترافیک آن خراب شده درست کند و فکری به حال آلودگی سرطان زایش کند !!
ایشان برنامه ی خاصی برای برون رفت مردم از گرانی و تورم نداشت و ندارد و چند برابرِ  یارانه هایش را  فقط با پول آب و برق و گاز  و .. از مردم پس میگیرد ! نان و گوجه و دارو و مرغ و گوشت بماند ! برنج هم که سر به آسمان می ساید!
...بگذریم !
وقتی رییس محبوب حضرتعالی اولین کارش برداشتنِ نهاد برنامه و بودجه است که چشمِ ناظر اقتصاد و آبادانیِ کارشناسی شده ی یک کشور است معلوم است ریل راه آهن شیراز هول هولکی افتتاح می شود و بعد ریل هاش کج می شوند ، از زیر قطار در می روند و از بیم جان هموطنان از دور خارج می شود !
و میلیاردها ...
آهان میلیارد ...
 راستی یاد میلیارد افتادم و 3000 تای ناقابلش که بزرگترین اختلاس ثبت شده در گینس است و در این دولت پاک رقم خورد !
وقتی ایشان علی آبادی که پدر ورزش مملکت را در آورده بود در آستانه ی اجلاس اوپک ، که بعد از نیم قرن سُکٌان ریاست دوره ای اش را به ایران سپرده بودند سرپرست  وزارتخانه ی نفت می کند و او در  افتتاحیه ی اجلاس ، نوشته ای را که برایش به زبان انگلیسی، اما به خط فارسی نگاشته اند از راست به چپ می خواند و باعت خنده  و تعجب حضار می شود چه انتظاری دارد نفت ما را سر و سامان بخشد !!؟
و...
اما مثالِ قشنگ شما :
حافظه ی تاریخی ما اگر چه قوی نیست اما از یاد نبرده این دبیر فرهیخته ی (مثالِ نغز وزیبات) را  که چقدر مُدیر مَدار بود ! و وقتی ابلاغ دبیری اش را گرفت تا کمر خم شد و بوسه زد بر دست مدیر مدرسه اش !
دبیران دیگر را جرات انتقاد از این دبیر سوگلی نبود و هر دانش آموزی به این دبیر ارجمند معترض بود به آبدارخانه ی "تهتیزک" آخر راهرو  می فرستادنش و "منقضویِ" خدمتگزار با چوب جارو به جانش می افتاد و از خجالتش در می آمد!
این دبیر ارجمند در اجلاس سالانه ی آموزش و پرورش کل استان در تالار سخنرانی ، بعد از آن که همه ی معلمان استانی ، تالار رابه نشانه ی اعتراض ترک کردند، برای صندلی های خالی، سخنرانی تاریخیی کرد و گفت آموزش و پرورش را باید از نو بسازیم  و مدیریت کنیم! که بارها  مورد تشویقِ دبیر کاردستیِ همشهریِ خود و دبیر یاغیِ شهرستانِ دوست و برادر -ویلوئلا -  قرار گرفت !!

نازنین !
خوب یا بد این دبیر زحمتکش به دوره ی بازنشستگی اش رسیده است
و مشکل آنجاست که یک بازنشسته نمی تواند فرزندش را به جای خود در دبیرستانش مشغول کند !

قربانت

نظرات 12 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام آقای محمدی، مرغ سعادت به کردی چی میشه؟

فک کم خوه مان وه کردیو ایوشیم :

باز شاهی !

بگو شب بخوابه من بیدارم.من شبو زنده پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام استاد
اگه منم درباره بقال سرکوچمون بنویسم بازم تو وبت میذاری؟؟؟؟؟ول کنید این قیل و قال هارو!
شما رو که موی سرتون تو سیاست تغییر رنگ داد(بزنم به تخته سفید نشده) چی ازش کسب کردید؟ ولی تا اونجایی که میدونم (قروش بر) سیاست شدید!!!!
در مورد ادعای نوستر آداموسیتون هم بگم که شما اون شعر رو سال 88 سرودید نه 78!!!!
بر فرض اینکه بگید 78 بوده و من اشتباه میکنم خب سال 78 که رئیس جمهور خودتون سر کار! بود.
نگو که میدونستید چند سال بعد احمدی نژاد میاد و پیروز میشه و...(البته حالا میتونید بگید که مشکل تایپ بوده و درستش کنید و تمام!!!!)
در مورد پیش بینی گرانی و غیره هم بگم که اگه (گوج فروش) دور میدون خودمون هم بخواد شعر انتقادی از دولت بعدی بخونه قطعا و یقینآ در مورد گرانی شعر میگه نه در مورد چیزهای دیگه!
چون چیز دیگه رو نمیتونه پیش بینی کنه.

شما هم که ماشالله حافظتون عالیه باید به خاطر داشته باشید که زمان گل و سنبل (از نظر شما) به اسم گفت و گوی تمدن ها و آزادی اندیشه چه ناموس هایی به حراج نرفت.
اگه هم یادتون نیست مهم نیست دیوار حاشا بلنده!

من نه طرفدار آقای احمدی نژاد هستم و نه طرفدار آقای خاتمی
فقط طرفدار پیشرفت ایران هستم و بس!
چه با اینور چه با اونور.
تمام!

سلام دوست عزیز افتخار دادین
1- اگه شما هم در باره ی بقال سر کوچه تون بنویسی و من مخاطبتون باشم حتما تو این وبم میذارمش !( راستی بحث بقال سر کوچه شد مال شما هم از اون بقال ارزون فروش های سر کوچه ی دکتره !؟ )

2- موی سر سفید بشه نشانه ی بالا بودن سن آدمه اما ریش که سفید شه نشانه ی رنج و غصه ی این روزگار غداره !
خودت هم خوب میدانی قروشی از این سیاست به کیسه ی خالی ام نزدم که الان بریده باشد !
سهراب چه زیبا می گوید :
... و قطاری دیدم که سیاست می برد و چه خالی می رفت !!

3- ممنون از تذکرتون حق با شماست سال 78 نیست و لی خیلی هم حق با شما نیست چون زمستان 88 دیگه کسی جرأت نداشت به دکتر چپ چپ نگاه کنه تا بخواد انتقاد کنه ! این شعر مربوط به زمستان 87 است

4- اون گیوج فروش دیگه نای آنکه صدا بزند ( بردیمه ری و ) را ندارد
گرانی و تورم چنان استخوان هایش را خورد کرده که 45 تومن دکتر یک کیسه برنج هم برایش به ارمغان نمی آرد خود بخوان حدیث مفصل !

5- قطعا حق با شماست گران شدن کالاها در آینده خیلی هم نوستراداموس نمی طلبد ! اما کیست که نداند دکترجان به اندازه گیوج فروش دور میدان نمی دانست با وارد کردن نقدینگی به بازار ، سونامی تورم و گرانی همه جا و همه ی کالا ها را در بر میگیرد ! و از شبکه 1 اعلام فرمودند این یارانه ها پول امام زمان است اون و قاطی دیگر پول هاتون نکنید و پس اندازش کنید !!

6-دیوار حاشا بلند است اما حاشا نمی کنیم که در همین سالها به خانه باغی در اصفهان حمله می شود و جلوی چشم شوهران به ....
و نیز در آسانسورها .....
ول کنیم بابا زشته ! همون حاشا کردن بهتره !
الان از لحاظ حجاب و عفاف و ناموس پرستی و اینا وضع خیلی خوبه !!!!
و احترام مراجع بوفور گرفته می شود !!!

و آخر اینکه اگه فاز دوم یارانه ها اجرا بشه پیشرفت ایران قطعی ست !! و ملت می توانند گوجه فرنگی را هم مانند نفت به سر سفره هاشون برگردونن ! ابته اگه نیومد هم مهم نیست جزو اقلام تهاجم فرهنگی میذاریمش !

قربانت عزیز !

بگو شب... پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

الیته حرفه ای گری شما در انتخاب یک نظر در کامنت ها و درشت کردنش و به بهونش به احمدی نژاد تاختن قابل تحسینه.
مخصوصاً که اصلا متن دفاعیه که دوست ما در دفاع از احمدی نژاد نوشته بود اصلا بدون جواب دادن هم سه-هیچ بازنده بود!!!

سلام مجدد !!
خیلی هم حرفه ای نیستم ! این کامنت ها رو اونجا پاسخ بدم به سرنوشت اون یکی وبلاگ مرحومم دچار میشه و مورد لطف دولت مهرورز !
در ضمن اونجا همون شعر باشه بهتره

در آخر شما و دوستی که برایم کامنت " یه احمدی نژادی " گذاشت رو کم از دوستان همفکرم دوست ندارم چرا که یقینا همه ی ما در سربلندی ایران تفاهم داریم !

بازهم قربانت

زهر جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ق.ظ

کاش همینقدر که سریع جواب نامه احمدی نژادی رو دادین جواب نامه دوست اصلاح طلب رو هم به آینده موکول نمیکردین!
ضمن اینکه این نامه احمدی نژادی خیلی از نکات رو عنوان نکردن حال بماند ...

حق با شماست
چشم پاسخ خواهم داد استاد !!!

بگو شب بخوابه... جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام مجددا
چند نکته پایانی:
1- چند بار پاسخ هاتون رو بخونید خودتون هم متوجه میشید که دقیقا یه کلمه از متن منو بیرون آوردید و براش لباس سخن دوختید پس یکدرصد نوشته های شما جواب من نبود بلکه اون چیزهایی بود که باید قبل ها مینوشتید ولی فرصت نمیشده و خصلت شاعران هم همین است!!!
2- منظور من حمله به باغ و... نبود چرا که این قبیل جرم ها بیشتر به قوه قضاییه ربط داره تا دولت! منظور چیز دیگه ای بود که اگه واقعا خودتون میخواستید میفهمیدید...
3- زمانی خیرخواهی شما کامل میشود که در دولت بعدی هم اگر دولت اصلاح طلبان شد باز هم در مقابل اشتباهاتشون اینچنین رگ گردن متورم کنید و شعرها بگید!(مگه اینکه نعوذبالله بگید که خاتمی و سایر اصلاح طلبان معصومند و بری از هر خطا و اشتباه)
(هر چند احساساتی بر خورد کردن شما نسبت به انتخابات وقتی روشن شد که علنا اعلام کردید شما و خاندانتون اگر اصلاح طلبی به دور بعد احتمالی صعود نکند در انتخابات شرکت نمیکنید!!!!
یعنی مثلاً انتخاب کواکبیان بین بقیه افراد!!!!!!!!!!!!!!!!!!(تا فردا علامت تعجب بذارم کمه)
4- باز هم گفته ام و میگویم و خواهم گفت: من سیاسی نیستم و آنقدر عقل دارم که وارد سیاست نشوم!!!!
5- ایکاش شخصیت مجازی شما همانند شخصیت واقعیتان میبود.
و سلام

سلام جناب " بگو شب بخوابه... " ! ( یه اسم کوچیکتر انتخاب می کردی میتونستیم صمیمی تر صداتون بزنیم ! اگر چه رگه هایی از خشونت در کلامتونه ! و سخته با ما صمیمی بشین !
هر چند این خشونت از سال 76 آغاز شده و مقصرشم شما نیستین !

1) در مورد اینکه وضعیت ارزش ها و وجهه ی ایرانی بودن و فساد در تمام زمینه هاش از اداری و اخلاقی و ... امروز بهتره یا دیروزها ! اظهر من الشمس است: آفتاب آمد دلیل آفتاب !
دیگه دلیلی نداره ما خون خودمون رو کثیف کنیم !
ببینید بد اخلاقی ها چفدر رشد داشته ! ریا به اوج خودش رسیده ! هر نفری 10 - 12 نفر هستش برا خودش !!
در ضمن من مطالب مهم متن شما رو سعی کردم پاسخ بدم اگه مرتبط نبوده کمی هم بر میگرده به ابهام در طرح سوال !
یه موضوع دیگه اینکه :
من زیر شاعر بودنم می زنم ما هر از گاهی شعر میگیم که تا شاعر شدن ره دراز است ! ولی هیچ متنی و از قبل آماده نکردم که هر چه شما بپرسین من برم سراغ متنم و اونو براتون بخونم !

2) فاجعه ای که در کهریزک اتفاق افتاد بیشتر متوجه بخش دولتی قوه ی قضاییه است تا ...
شانس بیاریم قوه قضاییه رو به اصلاح طلبان منتسب نکنین که بخاطر جرائمی که قاضی مرتضوی عزیز _ دوست جون جونی دکتر _ مرتکب شده اند دوباره و این بار به این بهانه به کهریزک بفرستن !

3)دوست عزیز ! شما کی من و دیدین که رگ گردنم متورم بشه !
8 سال دولت در دست اصلاح طلبان بود من یه شهروند عادی بودم نه دنبال رانت بودم و نه اونقدر عصبانی که رگ گردنم ...
الان هم همان شهروند عادی ام با آزادی های کمتر !
خاتمی هم یری از خطا نبود و لی هرگاه یکی از مسئولینش را برکنار می کردن رگ گردنش متورم نشد وتا ضمن دادن یه پست بالاتر به او مجلس را هم به چالش بکشد !
او عفت کلام خوبی داشت و هیچگاه تهمت ثابت نشده به دیگران نمی زد و در صدد آبروی کسی نبود !!!
بند بعدیتون هم ابهام داره ! کدام انتخابات رو میگین !؟
وقتی یقین داشته باشی که تیم مقابل و داوران همراهشون ضمن تبانی اصلا قواعد بازی رو رعایت نمیکنن ! همان حضور نیافتن در زمین مسابقه بهتره !! تا اون تیم خودشون در قالب دو تیم روبه روی هم قرار بگیرند و ضمن قلع و قمع کردن بازیکنان دو طرف خیلی از ناگفته ها رو بگن و پرده از تبانی و کارهای خلاف و بداخلاقی های همدیگه بردارن !
از یادمون نرفته لاریجانی مکلٌا به رییس قوه ی مجریه گفت :
بسه دیگه کم بگم بگم بکن ! من هم میتونستم از داداش داوودت فیلم بگیرم و ... !
در ضمن خیلی از اصلاح طلبان ، کواکبیان و به عنوان اصلاح طلب قبول ندارن چرا که در تنفیذ کسی شرکت کرد که انتخابش بو دار بود در حالیکه خیلی از دوستان همفکرش در زندان داشتند ....
ولش کن

4) بله دوست عزیز من بر خلاف شما عقل ندارم !
خدایا خدایا از شعرما بگیر و به عقل ما بیفزا !
دستون درد نکنه !

5)فقط فهمیدم مثل هم نیستن و یکیشون بده !
ولی به جان شما هرچه خوندمش نگرفتم کدومش خوبه ! کدومش بد !
اگر چه من در خودم خوبیی سراغ ندارم !

قربانت !

بگو شب... شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

سلام
اول یه معذرت خواهی اگه باعث ناراحتیتون شدم ولی نمیدونم چرا همش فکر میکنید که من پسر/دختر خاله احمدی نژادم یا رقیب خاتمی هستم که من هر جمله ای میگم شما با دولت احمدی نژاد مقایسه میکنید.
اصلا دولت احمدی نژاد بد بد بد!
اصلا انتخابات مشکل داره چه زمان خاتمی چه حالا چه بعدش(البته با اجازه شما)!!!!!
من فقط میتونم مسئول اعمال خودم باشم
از کجا بدون فردا چی میشه.
پس طرفداری از هیچ احدی نمیکنم و الکی وصله نچسبونید
--------
من هیچوقت جسارت بی ادبی به بزرگتر رو به خودم نمیدم و نخواهم داد در مورد عقل و سیاست هم در مورد من ایجوره
شکر خدا شما هم یک شاعر عاقل سیاسی هستید
شخصیت واقعی شما بسیار بهتر از شخصیت مجازیتونه،راستشو بخوای اصلا شخصیت مجازیتونو دوست ندارم در عوض کیف میکنم وقتی که سر کوچتون با هم حرف میزنیم!
------------
فقط بدونید که من اکثر جملات متنم را بر اساس گفته های قدیم شما تنظیم کردم چون کاملا شما رو میشناسم
------------
اگه هم بی ادبی دیدید بازم ازتون معذرت میخوام و امیدوارم منو ببخشید
--------------
موفق باشید
یا حق

قربانت عزیز

فتنه شاخ ودم ندارد شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام
۱-مردانگی به تاختن نیست جلوی تاختن اشباه را باید گرفت
انتقاد کردن/پیشنهاد دادن/صحبت کردن/نه قد علم کردن
(زمانی میگفتیم:نه فاف میخوایم نه ریکا گور پدر آمریکا/گرانیها چوب حرف خودمان است واما چه جوب شیرینی)
۲-آزادگی یعنی در بند کسی نبودن/غلام نشدن وبنده بنده خدا نشدن است/مشکل اینجاست چون غرب ثروتمند است متمدن شناخته شده
ولی آی چوپان رمه کجایه کاریم ما که متمدن تریم با نام تمدن هتک حرمت میکنیم از پیامبرازیدالله بانام فرهنگ
حجاب بر میداریم و...وای بر ما...
بردن توپ نیاز مردم جنوب تهران بود منطقه ضعیف اقتصادی شهر خودشان محسوب میشود
آیا شهر دار شهر کوچک خودمان به فکر مردم بی بضاعت شهرش هست؟حتی به اندازه یک توپ فوتبال.
آدمهای کمی را در این دوره میبینیم که به فکر شکم گرسنه همسایه هستند/اسلام چه میگوید؟!/
۳-ما گرانی رو پیش رو داشتیم اگه این چندرغازم نبود دستمان به کجا بند بود.
بخدا دلم میگیره وقتی از میدان سابق امام شهرمان رد میشوم/کارگرهایی که از صبح تا شبانگاه اونجا هستند تا شاید شب هنگام دست خالی به خانه باز نگردند/
اگر چندر غاز یارانه نبود هم باید تحمل گرانی میکردن وهم کسی نبود پول گاز و برقشان را بدهد
۴-در مورد ریل آهن شیراز:پیمانکاری همین است
پیمانکار دنبال این است از پول در دستش بیشتر بماند تا نوش جانش شود
کار یک رئیس جمهور نظارت بر ریل نیست
مسئولان ناظر و اجرا کننده کرور کرور پول چی رو میگیرن پس؟!
واقعیت این است تا من وشما ما نشویم ایران گلستان نخواهد شد وهمین آش است و همین کاسه
۵-اختلاس از سالها قبل برنامه ریزی شده پیش رفته تا اینکه دامانگیر این دوره شد
رئیس جمهور نه اعوذو بلا امام زمان(عج)نیست هر جمعه نامه اعمال ملت رو چک لیست کنه
متاسفانه نظارت نیست
مسئول دلسوز همراه نیست
من نیستم
شما نیستید
پس کی مرد میدونه جلو بگیره
واما جلو اینور گرفته بشه از جای دیگه نشت زده میشه
۶-در همه ممالک هر رئیس جمهور مترجمان زبانهای مختلف دارن
مشکل اینجاست در بدو نامه باید نوشته میشد به زبان فینگلش!

واما مثال مثلا قشنگ دوست نویسنده:
قرار نیست وقتی عده ای در مقابل موضوعی قد علم کنند بیانگر این باشد که موضوع نادرستی پیش رو هست
همیشه رای با اکثریت نیست گاهی رای نیاوردن خود نماد پیروزیست
چرا که مرد میدان برای همراهی و هم را ی بودن وجود نداشته.
بنده حقیر نه طرف راستم نه طرف چپ
طرف خدایی هستم که عقل را حاکم احساس
منطق را مقدم بر وراجی قرار داده است.
باشد که تدبیر بهتری باشیم برای تدبیرمان.
پیروز و سر بلند باشید.

نرگس یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

بومه نذرد إرای جواواگد.

کاوه هدایتی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ

عمو علی نازنین منم در جواب اون دوست عزیز که عرض کردن اگه میذاشتن خوب دوست داریم بدونیم کی نذاشت ،من بخش مختصری از فجایای این 8 سالو میگم تا این دوست عزیزمون از خواب بیدار شه
دوست گلم ایا میدونی آقای احمدی‌نژاد 340 هزار میلیارد تومان را از درآمدهای نفتی بر باد داده است؟ در طول تاریخ 4000 ساله ایران هیچوقت این ثروت برای
ایران بوجود نیامده بود
آیا می‌دانید که در جنگ 8 ساله؛ سالانه بطور متوسط 125 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد، اما عملکرد احمدی‌نژاد باعث شد سالانه 188 میلیارد دلار خسارت به کشور زده شود
آیا می‌دانید که 44 درصد درآمد های نفت، گاز و پتروشیمی کشور در پس
از انقلاب، در طی دوره 4 ساله ریاست جمهوری احمدی‌نژاد اتفاق افتاده است؟
آیا می‌دانید که گرانی لجام گسیخته در جامعه، که نتیجه سیاست های
اقتصادی احمدی‌نژاد است باعث شده، ارزش حقوق 700 هزار تومانی امروز مانند
حقوق 200 هزار تومانی سال 84 باشد
آیا می‌دانید که امارات و قطر از میدان های گازی مشترک سالانه بیش از
هزار میلیارد تومان گاز بیشتر برداشت می کنند و عدم سرمایه گذاری دوازده
ایران در دولت نهم منجر به این شده که همسایگان شمالی و جنوبی منابع و
ثروت مردم ایران را به یغما ببرند و همچنین اهمیت این موضوع کمتر از
واگذاری خاک ایران به بیگانگان نیست
آیا می‌دانید که برای صادرات میوه ایران، هواپیمایی عوارض سنگینی می
گیرد، اما برای واردات میوه عوارض پایین؛ و نتیجه این امر آن شده که میوه
های خارجی باعث ورشکستگی باغداران و کشاورزان شود
آیا می‌دانید بر اساس گزارش دیوان محاسبات مجلس، یعنی اصلی ترین و
رسمی ترین نهاد نظارتی کشور، دولت احمدی‌نژاد متخلف ترین دولت ایرانی در
زمینه بودجه، از نظر تعداد و مبلغ بوده و روزانه 7 تخلف بودجه ای در دولت
صورت گرفته است
آیا می‌دانید با ثروتی که احمدی‌نژاد بر باد داد و فرصت سوزی هایی که
کرد، می شد :

1- همه ایرانیان دارای شغلی با حقوق مناسب بشوند .

2- هیچ کس بی خانه نباشد و همه خانه دار شوند .

3- بیش از نصف مناطق خشک و صحرایی ایران را باغ و جنگل و مزرعه کرد .

4- درآمد هر خانواده ایرانی را در سال به بیش از 40 میلیون تومان رساند .

5- ایران را برای همیشه از فقر و بی کاری و عقب ماندگی نجات داد .

آقای یک احمدی نژادی به کجا چنین شتابان؟

به دلار گفت تومان
به کجا چنین شتابان

نفسم گرفت از بس
ز پی ات دویدم این سان

سفرت به خیر اما ...
برو اندکی خرامان

به سلامت ار گذشتی
ز غبار ملک ایران

برو و سلام ما را
برسان به پول افغان

بدرود (با افتخار یک اصلاح طلب)

گفته بود به کوری چشم دشمنان
تحریم ها هیچ اثری از ما بجا نمی گذارند
.... لرستان

من پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام
از شورای نگهبان یه فرصت گرفتم
جان من بیا کاندید شو برا ریاست جمهوری
خودم بهت رای میدم
تئوریات بد جور جواب میده قدر خودتو بدون
خداییش اگه هیچی نیست اما آزادی بیان که هست

قربان شما "من " تشریف دارین ! به درد این چیزها می خورین !
با شورای نگهبان مراوده دارین وو خرتون میره !
ما مثقال هم نیستیم !
اتفاقا هیچ حا به اندازه ی ایران آزادی بیان نداره !
( یه کم تو بعد از بیانش مشکل داره !!)

000113 جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ

چرا نظراتو تایید نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟

بیکاره دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ

کوره برامی ارا جوااوگد - او بیهوده دیاره احمدی نژادیه وگیان خوممممم

مهرتان فزون برادر!

همه ایرانییم و عاشق وطن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد