مرغ سعادت

گاهنوشت های ع.م.م

مرغ سعادت

گاهنوشت های ع.م.م

دو اتفاق همزمان !!

امروز دو اتفاق همزمان برام افتاد

یکی اینکه معمولا  TV  نگاه نمیکنم ولی اتفاقی تبلیغ این گوشی GLX و دیدم برام عجیب بود این رشد فناوری رو در زمینه ی گوشی و نرم افزار اندروید در گوشیهای ساخت داخل !!

دیگری دیدن این تصویر و باالطبع قیاس این محصول وطنی رو با دبه hf!!

پوکیدم از بس خندیدم گفتم شما هم ببینید :



مطلب وبلاگ http://roozbarooz.blogsky.com/ با عنوان :  مقایسه گوشی GLXبا دبهhf

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ

خیلی جالب بود

یاسی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:57 ب.ظ

یه نفر پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

همه چى آرومه
من چقدر پولدارم
یه پراید هم دارم
به خودم مى بالم
توى جیب راستم
پسته من مى ذارم
گوشیمم چه راحت
از جیب در میارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد